Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Anonym
Skapat 2020-06-14 av Anonym.
Vandra Kungsleden, Abisko till Nikkaluokta
Hej! Jag planerar att vandra Kungsleden mellan Abisko och Nikkaluokta. Har bokat tågresa och är framme i Abisko sön 26 juli kl 11. Har tidigare vandrat Jämtlandstriangeln då jag bodde i stugor, denna gång vill jag tälta. Eventuellt bestiga Kebnekaise. Har inte bokat hemresa än men tänker mig 7-10 dagars vandring beroende på om Kebnekaise ska bestigas eller ej. Söker sällskap till vandringen :)

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Hej! Jag kan tänka mig att hänga på! Har nämligen själv tänkt att vandra en sväng i sommar, men då jag inte har så mycket erfarenhet av vandring hade jag gärna gått med någon. Sen är det ju trevligt med sällskap också :) Vad säger du, man kanske skulle ses innan vi bestämmer något eller kan man bara hänga på?
Mattias86
#2. Publicerat 2020-07-07 av Mattias86
Hej, jag har också tänkt vandra sträckan Abisko - Nikkaluokta i sommar. Jag har vandrat den sträckan förut 3 ggr, men tycker den är så himla fin så vill gå den igen. Jag har semester v.30-32, men har dock inte bestämt vilka datum det blir än. Om jag bestämmer mig för samma datum så hänger jag gärna på, alltid kul att gå ihop, säkrare också. Kebnekaise har jag också varit upp på, sydtoppen dock så nu får ta mig upp på nordtoppen nu när den är högre än sydtoppen.

Mvh Mattias
Anonym
#3. Publicerat 2020-07-09 av Anonym
Hej,
vilket datum blir Kebne isf?
mvh Karolina
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen