August säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar. Ta vara på stunderna och utforska det okända :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Anonym
Skapat 2022-04-29 av Anonym.
Intresse av att vandra med likasinnade runt jämtlandstriangeln i sommar.
Hejsan! Mitt namn är Elias, 29 år gammal. Jag har ett intresse av att vandra jämtlandstriangeln runt i sommar som ligger i Årefjällen. Skulle vara jätte roligt att få vandra den med likasinnade personer. Vandringens totala längd är på 4,7mil och är uppdelad på 3 etapper med start och mål på Storulvåns camping. Etappernas längd är mellan 12-18km och är inte så svåra att vandra. Vandringarna i sig bjuder på utsikt över både svenska och norska berg med en bonus när man ser det stora sylmassivet som gränsar till Norge efter första etappen. Jag söker främst nya bekantskaper på den här vandringen som förhoppningsvis kan leda till nya spännande vandringar tillsammans i framtiden. Jag har inget specifikt datum då jag har tänkt att vandra utan tänker att man kan planera det utifrån intresset som blir. Har man andra spännande ideer på var man kan vandra så är jag öppen för det också. Så känner ni er träffad så är det bara att skriva :)

Svar på inlägg

Inget svar för ögonblicket.
August säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar. Ta vara på stunderna och utforska det okända :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen