Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Vandra
Skapat 2020-03-27 av Vandra, man, 44 år, Stockholms län.
Din bästa naturupplevelse?
Vad är din bästa naturupplevelse? Dela här, för inspiration och till glädje för andra :)

Din bästa naturupplevelse

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-03-31 av Anonym
Besseggen, en av Norges mest populära vandringsrutter :)
Anonym
#2. Publicerat 2020-04-01 av Anonym
Jag skulle säga Abisko, har det mesta!
Suss
#3. Publicerat 2020-04-19 av Suss
Helt fantastisk vandring på Bessereggen jag Norge varit där flera gånger!!! Varmt rekommenderas och ta gärna båten ut och gå så har du nog em 6-7 timmars vandring
Anonym
#4. Publicerat 2020-07-19 av Anonym
Håller fullständigt med anonym i inlägg 2. Abisko har allt, även nybörjare och personer med dålig kondition hittar alltid några stigar att vandra. Ett tips kan vara singelvandringar.com
Anonym
#5. Publicerat 2020-07-22 av Anonym
Skuleskogens nationalpark av och på leder samt runt hela, omkring 4 mil. Tycker det för att jag är från Sundsvall så jag har en förkärlek till Höga kusten med dess havsnärhet som i geologisk bemärkelse börjar i Nolby söder om Sundsvall. Rekommenderar Smitingen på vägen, där kan ni dagsvandra med några liter. Finns lämpliga leder för traillöpning
Anonym
#6. Publicerat 2020-09-17 av Anonym
Jag paddlade lite i Nittälvens naurreservat (hyrde kajak) i Augusti, det var väldigt roligt och blev en fin tur!
Anonym
#7. Publicerat 2020-12-05 av Anonym
Det är nog Lofoten. Underbara vyer. Vi bodde på en liten camping, Rystad, som låg vid havet
med fantastiska solnedgångar i havet. Vi hade tur för när vi var där i början av augusti blommade öarna för fullt.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen