Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Adventuregirl
Skapat 2020-11-26 av Adventuregirl, kvinna, 45 år, Skåne län.
Rejäl vandring på Kullaberg i Skåne lördag 5:e december
Hej alla Skånevänner!
Jag och Dani har slagit våra kloka huvuden ihop och vill nu bjuda in alla som är intresserade av att vandra tillsammans med oss på Kullaberg på lördag den 5:e december.
Samlingsplats: Den stora Parkeringen nedanför Kullens fyr vid den stora översiktskartan.
Tid: 11.00- ca 15.00
Distans 15-20 km olika leder...kom gärna med förslag nedan på vackra utsiktsplatser däromkring...

Vi tänker oss ett stopp på ca 30 min efter halva tiden där vi käkar vår medhavda matsäck och umgås.

Skriv gärna här nedan så vi vet hur många som vill med.
Vid dåligt väder kör vi ändå...kläder efter väder.??

Svar på inlägg

Dani
#1. Publicerat 2020-11-26 av Dani
Yay!!! :)
CS8
#2. Publicerat 2020-12-02 av CS8
Toppenidé!
Det är jättefint där ute.
Jag vill gärna haka på men är tyvärr redan förbokat för den dagen. Om det faller igenom är jag definitivt på!
Adventuregirl
#3. Publicerat 2020-12-02 av Adventuregirl
Du är välkommen Christian! Vi avvaktar ev till 11.30 innan vi går iväg...då vi har en som inte kan komma loss tidigare än så...så då hinner kanske du med?
Vandraren46
#4. Publicerat 2020-12-02 av Vandraren46
Vi hänger gärna på, jag o vovven!
Har pratat med Dani tidigare...

// Henrik
Anonym
#5. Publicerat 2020-12-02 av Anonym
Låter jättetrevligt, men är tyvärr upptagen både lördag och söndag. Hoppas jag kan hänga med en annan gång! Ha en fin vandring!
Adventuregirl
#6. Publicerat 2020-12-03 av Adventuregirl
Aha jag läste här nu efter att ha skickat. Ja men absolut Sophie...det ordnar vi...fler turer ska det definitivt bli.??
Adventuregirl
#7. Publicerat 2020-12-03 av Adventuregirl
Kul Vandraren då ses vi där....11.15 flyttar vi fram det då vi inväntar en viss Joakim härifrån oxå...
Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen