AlmaAlma
Önskar alla här på Friluftsliv.se en riktigt trevlig helg :)
Prata i megafonenPrata i megafonen
AlmaAlma
Önskar alla här på Friluftsliv.se en riktigt trevlig helg :)
Prata i megafonenPrata i megafonen
151 INLOGGADE NU

Forum >> Friluftskompis, friluftsvänner och friluftssällskap >> Debatt

Öppna profilen till Kilioppa

Vandring/promenadvänner i Göteborg

Hej! Jag bor i Göteborg och söker trevliga vandrings/promenadvänner för kortare och längre turer. Jag bor i Kville så Hisingsparken, Slottskogen, Botaniska och Skatås för promenader men jag vill gärna utforska de längre vandringslederna runtomkring också. Än då länge har jag bara gjort Vättlerundan upp mot Ale (som var jättefin). Mina vänner är inte så vandringssugna så jag testar här om det finns lite trevligt sällskap! Mvh Andrea  
Öppna profilen till StaffanFalk
Jag hänger gärna på när det passar. Jobbar normalt sett på Lindholmen, men nu hemma i Hindås. Fast jag har ju bil :-)
/Staffan
Öppna profilen till En mil
jodå jag är på med en vandring i Göteborg. Annars finns Bohusleden och Gotaleden man vandra bara någon etapp
Öppna profilen till Kim123
Intresserat. Ta gärna kontakt med mig via https://www.facebook.com/Kiminswe/
Anonym
Hej, jag är intresserad av vandra också. Vi kan planera.. 
Öppna profilen till Originalet
Hej Andrea,
Hoppas allt är bra med dig! Jag vill så gärna ta en sväng i naturen någon dag! Själv bor jag i Örgryte precis vid Delsjön. Vore så roligt om vi kunde höras och ses nu när våren närmare sig!!
Bästa hälsningar
Emma
Öppna profilen till Ulrahl
Hej, jag söker också efter sällskap på både korta och längre turer. Jag bor i Kungälv och på kanten till Svartedalen så jag knallar en del på Bohusleden med min hund. Nu vill jag gärna utöka mina turer med övernattning och känner att det hade varit kul med fler vänner som är pigga på detta. Hör gärna av dig om du är intresserad av att hänga på, kan ju börja med någon dags tur.