Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Anonym
Skapat 2021-01-27 av Anonym.
Vandring / promenadvänner i Göteborg
Hej! Jag bor i Göteborg och söker trevliga vandrings/promenadvänner för kortare och längre turer. Jag bor i Kville så Hisingsparken, Slottskogen, Botaniska och Skatås för promenader men jag vill gärna utforska de längre vandringslederna runtomkring också. Än då länge har jag bara gjort Vättlerundan upp mot Ale (som var jättefin). Mina vänner är inte så vandringssugna så jag testar här om det finns lite trevligt sällskap! Mvh Andrea

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-01-28 av Anonym
Jag hänger gärna på när det passar. Jobbar normalt sett på Lindholmen, men nu hemma i Hindås. Fast jag har ju bil :-)
/Staffan
Anonym
#2. Publicerat 2021-02-12 av Anonym
jodå jag är på med en vandring i Göteborg. Annars finns Bohusleden och Gotaleden man vandra bara någon etapp
Kim123
#3. Publicerat 2021-02-14 av Kim123
Intresserat. Ta gärna kontakt med mig via https://www.facebook.com/Kiminswe/
Anonym
#4. Publicerat 2021-02-21 av Anonym
Hej, jag är intresserad av vandra också. Vi kan planera..
Originalet
#5. Publicerat 2021-03-03 av Originalet
Hej Andrea,
Hoppas allt är bra med dig! Jag vill så gärna ta en sväng i naturen någon dag! Själv bor jag i Örgryte precis vid Delsjön. Vore så roligt om vi kunde höras och ses nu när våren närmare sig!!
Bästa hälsningar
Emma
Anonym
#6. Publicerat 2021-03-04 av Anonym
Hej, jag söker också efter sällskap på både korta och längre turer. Jag bor i Kungälv och på kanten till Svartedalen så jag knallar en del på Bohusleden med min hund. Nu vill jag gärna utöka mina turer med övernattning och känner att det hade varit kul med fler vänner som är pigga på detta. Hör gärna av dig om du är intresserad av att hänga på, kan ju börja med någon dags tur.
Anonym
#7. Publicerat 2021-04-28 av Anonym
Hej! Jag söker också vandringsvänner i Göteborgsområdet. Har gått sträcka 1-5 på Bohusleden och gillar skogsvandring.
Cissi76
#8. Publicerat 2021-04-29 av Cissi76
Hej!
Det låter trevligt, har inga "vänner" som gärna vill vandra/promenera så hänger gärna på. Bor i Västa Göteborg har bil, buss finns ju oxå. Är intresserad av Bohusleden mm. Kan tänka mig långa och korta streckar. Just vandring är nytt för mig har mest promenerat.

mvh Cissi
Anonym
#9. Publicerat 2021-04-30 av Anonym
Vad kul! Då kanske det kan bli en tur på Bohusleden i sommar, jag är jättenyfiken på etapperna längre upp i Bohuslän!
Anonym
#10. Publicerat 2021-05-01 av Anonym
Jag hänger gärna med på lite längre vandringar på Västkusten/Göteborgsområdet. Visserligen bor jag en bit bort men att upptäcka nya stigar/leder är roligare i sällskap med andra. Det kommer en sommar då det är möjligt att träffa nya människor igen!

MVH
Elisabet
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen