Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Bearsnie
Skapat 2021-02-01 av Bearsnie, man, 30 år, Värmlands län.
Värmland / sällskap (vandring, cykel, m.m.)
Hej! Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi ser om intresset för att vandra/cykla tillsammans, i Värmland, finns. Jag själv tycker att det är roligare att gå med någon, istället för att vandra ensam.
Kommentera gärna om ni vill ha sällskap till någon vandring, även om det är en dag eller mer.
Jag planerar själv för några turer inför sommaren 2021, bl.a. vandra Järnleden, Skutbergsleden och cykla Klarälvsbanan. Med övernattning i tält eller vindskydd.
Skriv gärna var, hur och när ni tänker eran tur!
// Björn

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-02-06 av Anonym
Hej där!

Jag skulle gärna vilja ha någon att vandra tillsammans med, är inflyttad till Värmland pga studier och känner inte så många här uppe men vill gärna upptäcka fina Värmland mer. Dock inte gärna ensam, pga är rädd för att stöta på varg och björn hahaha! Har planer på att också cykla Klarälvsbanan och sen också vandra i Glaskogen framåt vår/försommaren men är öppen för förslag på tur.
Bearsnie
#2. Publicerat 2021-03-13 av Bearsnie
Hej där!

Jag skulle gärna vilja ha någon att vandra tillsammans med, är inflyttad till Värmland pga studier och känner inte så många här uppe men vill gärna upptäcka fina Värmland mer. Dock inte gärna ensam, pga är rädd för att stöta på varg och björn hahaha! Har planer på att också cykla Klarälvsbanan och sen också vandra i Glaskogen framåt vår/försommaren men är öppen för förslag på tur.
Hej! Jag har skickat meddelande till dig! :) /Björn
Bearsnie
#3. Publicerat 2021-04-05 av Bearsnie
Har startat en Facebookgrupp, där man kan skriva om man söker vandringssällskap. Hör av er om ni vill vara med och häng med på turer! :)
"Vanda tillsammans Värmland"
Bearsnie
#4. Publicerat 2021-04-05 av Bearsnie
https://www.facebook.com/groups/1910757692422697/

Jag och en till är adminitratörer för gruppen, så gå in och gå med där!
Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen