Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Anonym
Skapat 2021-02-16 av Anonym.
Påskvandring i Stockholmstrakten med mat och gärna med övernattning
Hej!
Är det någon som tänker vandra i Stockholmstrakten under påsk? En eller ett par dagar. Matlagning ja!, men gärna också övernattning i vindskydd. Jag är ledig fr o m tisdag före påsk.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-02-27 av Anonym
Jag och hundarna kommer att gå i nynästrakten
Anonym
#2. Publicerat 2021-02-28 av Anonym
@ekovandring: Med eller utan övernattning?
Anonym
#3. Publicerat 2021-02-28 av Anonym
Hej!¨

Jag har ingen erfarenhet av övernattning och har inte den utrustning som behövs, men jag hänger gärna med på en dagstur om jag får. Jag har också en liten hund som jag gärna tar med på äventyret.
Killemanjaro
#4. Publicerat 2021-03-30 av Killemanjaro
Hej igen Ingrid!

Det var inte läge för dans... min förra fråga till dig.

Jag är intresserad av vandra på dagstur nån dag under påsken och veckan efter påsk...

Men som en vård-och omsorgspersonal tar jag min andra vaccindos i dag den 30/3. Det finns en varning för större risk för biverkningar som feber och värk i kroppen just efter andra dosen. Så därför har jag inte bokat in någon aktivitet de närmaste dagarna.

Mitt alternativ ifall jag är ensam under helgen blir att dra ut i skärgårn där jag har hus, kajaker, ytterskärgården inom räckhåll eller fina skogar.

Om du skulle ha utrymme för spontant friluftssällskap så skriv gärna!

Kanske gränslar du kvasten och flyger i väg med de andra brudarna..?

Tjenixen!

//Hans
Anonym
#5. Publicerat 2021-03-30 av Anonym
Tyvärr har jag varken kvast eller bil under påsk. Men Kärsön och Lovön kan jag ta mig till med cykel så där spontanvandrar jag gärna. Under förutsättning att jag inte fått låna en kvast av nån och spontanflugit iväg med dem :-)
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen