Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Reza
Skapat 2021-03-31 av Reza, man, 46 år, Stockholms län.
Haka på - 6 och 17km vandring i Nacka naturreservat
Update:

Hej,

Väderprognosen har förändrats under de senaste timmarna och vi måste tyvärr ställa in dagens vandring pga SMHIs Varning klass 1 - Besvärligt väder (vind, regn/snö hela dagen).

Vi ses vid nästa vandringstillfälle!

M v h

Reza
------------

Hej alla naturälskare!

Snart är det dags att köra nästa coronafria vandring. Det blir Nacka Naturreservat på 6 eller 17km den här gången.

Datum: 2021-04-05
Starttid: 09:55
Plats: Stora infotavlan vid entrén till Hellasgården



***stanna hemma om du har minsta symptom***
***vi håller avstånd och tar hänsyns till varandra under hela vandringen***

Vi möts vid Hellasgården och tar en runda runt den vackra Källtorpssjön vilket blir ungefär 6 härliga kilometrar. Där kan de som inte orkar mer hoppa av då vi är tillbaka vid Hellasgården. De kvarstående taggade fortsätter på andra sidan vägen och följer en del av sörmlandsdelen runt Dammtorpssjön och även söderbysjön och sen tillbaka till Hellasgården, där vi började först. Det finns gott om parkeringsplatser vid start/slutpunkten.

Glöm inte ta med mat/fika/vatten/dryck. Vi stannar korta stunder för att äta/dricka/fika under vandringen.

Om vi blir fler än 8 pers så får en ny grupp bildas och gå med några minuters mellanrum. Man får max vara 8 st i varje sällskap.

Meddela eller lägga kommentar om du kommer!

Hoppas vi ses!

Reza och Maja-Karin

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-03-31 av Anonym
Intressant,

Vilken/vilka sträckor?

Arild
Ellsk
#2. Publicerat 2021-03-31 av Ellsk
Hej Arild
Reza har skrivit det. Först den kortare sträckan på 6.km
Sen den längre. Själv har jag utmanat Reza på två varv. Vi får se om han pallar hehe ;)
Anonym
#3. Publicerat 2021-03-31 av Anonym
Hej Reza

Ja, jag kommer, ska bli så skoj.....

//Hasse
Anonym
#4. Publicerat 2021-04-01 av Anonym
Hej!
Om jag har tillgång till bil så kommer jag. Men tyvärr tror jag att risken är stor att jag inte har bil och i så fall får jag satsa på nästa gång istället.

// Ingrid
Anonym
#5. Publicerat 2021-04-01 av Anonym
Låter jättekul men tyvärr är jag uppbokad men hänger gärna med nästa gång om det passar. :)

Mvh
Robban
Reza
#6. Publicerat 2021-04-02 av Reza
Va härligt att du följer med, Hasse :-)
Reza
#7. Publicerat 2021-04-02 av Reza
Hoppas det ordnar sig Ingrid. Ser fram emot nästa gång, Robban :-)
Reza
#8. Publicerat 2021-04-02 av Reza
Jag kommer med ett gäng som består av minst 8 personer så att vi blir ändå minst två grupper så att ni vet :-)
Dinghyblue
#9. Publicerat 2021-04-03 av Dinghyblue
Jag kommer./Patrik
Anonym
#10. Publicerat 2021-04-03 av Anonym
Blev ändrade planer så jag kan hänga på om det är ok.
Mvh Robban
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen