August säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar. Ta vara på stunderna och utforska det okända :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Reza
Skapat 2021-04-06 av Reza, man, 46 år, Stockholms län.
Häng med på vår nästa vandring i Nacka - 6 och 17 km på söndag
Hej alla vandrare och naturälskare!
Snart är det dags att köra nästa coronafria vandring. Det blir Nacka Naturreservat på 6 eller 17km den här gången. Det kommer bli bra väder den här gången :-)
Datum: 2021-04-11 (söndag)
Starttid: 09:55
Plats: Stora infotavlan vid entrén till Hellasgården


***stanna hemma om du har minsta symptom***
***vi håller avstånd och tar hänsyns till varandra under hela vandringen***
Vi möts vid Hellasgården och tar en runda runt den vackra Källtorpssjön vilket blir ungefär 6 härliga kilometrar. Där kan de som inte orkar mer hoppa av då vi är tillbaka vid Hellasgården. De kvarstående taggade fortsätter på andra sidan vägen och följer en del av sörmlandsleden runt Dammtorpssjön och även söderbysjön och sen tillbaka till Hellasgården, där vi började först. Det finns gott om parkeringsplatser vid start/slutpunkten.
Glöm inte ta med mat/fika/vatten/dryck. Vi stannar korta stunder för att äta/dricka/fika under vandringen.
Om vi blir fler än 8 pers så får en ny grupp bildas och gå med några minuters mellanrum. Man får max vara 8 st i varje sällskap.
Meddela eller lägga kommentar om du kommer!

Hoppas vi ses!

Reza och Maja-Karin

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-04-07 av Anonym
Vi har planerat att följa med på söndag.
A & C
Anonym
#2. Publicerat 2021-04-07 av Anonym
Hänger jätte gärna på! :D
Reza
#3. Publicerat 2021-04-08 av Reza
Härligt! Varmt välkomna! Hittills är vi 6 bekräftade personer som ska haka på :-)
Anonym
#4. Publicerat 2021-04-09 av Anonym
Hej
Jag räknar med att komma.
Vi ses!
Ingrid
Reza
#5. Publicerat 2021-04-10 av Reza
Varmt välkommen!
Ellsk
#6. Publicerat 2021-04-10 av Ellsk
Hej hej på er alla! Reza får möta upp er ensam denna gång. Jag har åkt på en förkylning och är inte symptomfri ännu. Hoopas ni får en härlig dag och att någon annan av er utmanar Reza på två varv.

Kram MajjaKarin
Reza
#7. Publicerat 2021-04-10 av Reza
Krya på dig MajjaKarin! Hoppas förkylningen snart går över. Vi ses vid din vandring den 25e
Anonym
#8. Publicerat 2021-04-10 av Anonym
Hej,

Sugen på att hänga med på min första vandring med er. Finns det plats för mig?

/Mallika
Anonym
#9. Publicerat 2021-04-10 av Anonym
Kommer med om det är ok.
Tony
Dinghyblue
#10. Publicerat 2021-04-10 av Dinghyblue

Jag kommer./Patrik

August säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar. Ta vara på stunderna och utforska det okända :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen