Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
oslin
Skapat 2021-07-07 av oslin, man, 43 år, Jämtlands län.
Bilsällskap till Jämtland
Hej!

Jag fick oväntat några tomma dagar i kalendern skulle vilja gå Vålådalen till Vemdalen med start närmaste dagarna och hemfärd senast torsdag 15/7. Tågbiljetterna verkar dock väldigt slut alternativt är väldigt dyra. Jag har bil och skulle kunna köra från Småland men orkar inte köra hela vägen (pga kör Småland-Härjedalen för ofta).

Undrar därför om det finns någon längs vägen som vill samåka dessa datum? Eftersom jag vill gå från A-B och därmed inte kommer tillbaka till en parkering där bilen är så vore det extra bra om du/ni vill gå en rundslinga (varför inte Vålådalsfyrkanten t ex :) ) och kan hämta upp mig sen på vägen hem. Det går att köra antingen inlandsvägen via Jönköping, Mariestad, Kristinehamn, Filipstad, Vansbro, Mora, Sveg eller över Mjölby-Örebro-Falun-osv eller E4 förbi stockholm och vidare norrut mot Sundsvall och sen mot Östersund.

Vore ju kanon om det finns någon mer med lika dålig framförhållning i planerna som vill haka på!

/Oskar

Svar på inlägg

Inget svar för ögonblicket.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen