Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Anonym
Skapat 2021-07-13 av Anonym.
Springa Padjelanta
Hej, finns det någon här som vill hänga på? Mestadels löpning. Start ungefär 24 juli. Räknar med att kunna genomföra den på fyra heldagar. Hör av er, det kan bli ett riktigt äventyr!

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-07-13 av Anonym
Hur långt blir det?:)
Anonym
#2. Publicerat 2021-07-13 av Anonym
16 mil ca.
Anonym
#3. Publicerat 2021-07-14 av Anonym
Tack. Hade varit en upplevelse men är nog en bromskloss i den omfattningen.
Anonym
#4. Publicerat 2021-07-14 av Anonym
Det var ingen anstormning här direkt....;-)
Anonym
#5. Publicerat 2021-07-20 av Anonym
Fantastiskt kul idé! Tyvärr så håller jag på med rehab just nu men kommer du på något annat roligt senare, typ nästa år, så följer jag gärna med! Håller också på med ultra!
Lycka till med turen och njut!
Anonym
#6. Publicerat 2021-07-20 av Anonym
Vad roligt med fler ultralöpare. Jag ställde in detta event nu. Ev senare i augusti. Svårt att få med någon. Ja, jag har en del på gång senare också så fler chanser finns.
Anonym
#7. Publicerat 2021-07-24 av Anonym
Vilket äventyr!

Jag tror inte jag skulle överleva så bra av att springa såå långt just nu. Men har själv planer på att försöka börja springa lite på Bergslagsleden igen.
Anonym
#8. Publicerat 2021-07-24 av Anonym
Ja den är riktigt fin. Kan vara södra Sveriges finaste led. Har sprungit hela två ggr. Under flera dagar menar jag. Inte allt på en gång.
Anonym
#9. Publicerat 2021-07-26 av Anonym
Låter helt fantastiskt! Jag är uppbokad just nu men jag hänger gärna med i framtiden! Var uppe i Riksgränsen och sprang för 2 veckor sedan.
Anonym
#10. Publicerat 2021-07-26 av Anonym
Ja! Det är nog magiskt när vädret stämmer. Vi funderar på vecka 34 nu men helt beroende på vädret. Var nyss i Storlien och hade 22 sekundmeter och regn. Inte så lysande.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen