Axel säger: Vad ska ni ut på för spännande turer i helgen?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Friluftsliv
Skapat 2021-08-10 av Friluftsliv, man, 49 år, Stockholms län.
Använder du vår iPhone-app?
Vi önskar att komma i kontakt med med någon som använder vår iPhone-app. Kommentera nedan eller skicka ett pm. Tack så mycket :)

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-08-19 av Anonym
Hej! Jag hade önskat lite mer framförhållning till att det blev en avgift för att läsa mejl. Jag kan tycka att 50:- är lite mkt för att bara gå in här ibland och läsa och skicka lite meddelanden. Jag tror tyvär fler än jag kommer avsluta medlemskapet.
Friluftsliv
#2. Publicerat 2021-08-19 av Friluftsliv
Hei Ekströms!

Det har hele tiden vært opplyst via vår nettside at tjenesten kun var gratis frem til sommeren 2021. Vi lot likevel tjenesten være gratis noe lenger, det vil si frem til 16. august. Omlag 1 uke før vi skrudde på betaling sendte vi følgende melding til alle medlemmer via postkasssen på Friluftsliv.se:

Friluftsliv.se har sedan lanseringen 2020 varit en 100 % gratis tjänst. Som gratismedlem kommer du fortsättningsvis kunna se och kontakta alla profiler, ladda upp bilder, läsa alla bloggar, skriva i megafonen och diskutera i vårt forum.

Om du vill ha fullständig åtkomst till alla funktioner på Friluftsliv.se efter den 16. augusti 2021 måste du uppgradera till ett betalmedlemskap. Det kostar endast 49 kr per månad vid betalning med bankkort och är helt utan bindningstid.

Det är självklart upp till dig om du vill behålla ett gratismedlemskap eller uppgradera till ett betalmedlemskap med fullständigt tillgång till alla funktioner.


Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
Friluftsliv.se
Axel säger: Vad ska ni ut på för spännande turer i helgen?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen