Reddust80 säger: Godmorgon! Den här helgen blir vila för egen del, vad ska ni göra?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2021-10-04 av Anonym.
Kunna söka både partner, friluftsvänner och resesällskap
Hej

Såg att signaturen "walkwithme" skrivit att hon saknade möjlighet att vara tydlig med (flagga) att man söker flera kategorier. Själv söker jag både partner, friluftsvänner och resesällskap och jag håller med henne. Det hade varit bra om det gick att tydligare visa att man söker mer än bara en sak om det nu är något man gör.

Med vänlig hälsning

// Conny

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-12-27 av Anonym
Hej - instämmer helt med Conny ovan! Ny här o ser till min förvåning att ingen ansvarig kommenterat inlägget.
mvh
Kitina
Anonym
#2. Publicerat 2021-12-29 av Anonym
Hej

Jag ser också brister. Exempel är när man ska kolla in en profil från mobilen, då ser man inte om det är någon som söker partner, resesällskap, annan, eller friluftsvän, det ser man först när man har klickat på profilen och då får den profilen se att man har varit in och kollat, så dumt tycker jag. Säg att jag söker friluftsvänner, klickar och se till min förvåning att den profilen söker partner i min mobil. På datorn är det bättre, då ser man det innan man klickar på profilen.

Håller också med Conny i detta inlägg.

//Hasse
Anonym
#3. Publicerat 2021-12-29 av Anonym
Hej Conny

En till funktion jag saknar är om råkar klicka på en profil som man besökte för en tid sen, allt från 1 månad till över ett år sen, då skulle jag tycka att det vore bra om den sista konversationen skulle dyka upp så man visste att man har haft kontakt med denna människa tidigare.

//Hasse
Anonym
#4. Publicerat 2022-01-15 av Anonym
Jag håller med! Även jag söker både en manlig partner och vänner/vandringskamrater av bägge könen. Då ser min sida lite konstig ut eftersom jag söker partner och både män och kvinnor.
I själva verket söker jag en manlig partner
och både män och kvinnor för vänskap/vandringssällskap.

Jag är alltså inte bisexuell som en del kanske tolkar då man aldrig kan välja fler alternativ
på vad man söker (partner, vän, ressällskap) men båda könen på nästa fråga.
Anonym
#5. Publicerat 2022-01-29 av Anonym
Hej Conny

En till funktion jag saknar är om råkar klicka på en profil som man besökte för en tid sen, allt från 1 månad till över ett år sen, då skulle jag tycka att det vore bra om den sista konversationen skulle dyka upp så man visste att man har haft kontakt med denna människa tidigare.

//Hasse
Hej Hasse

I takt med att denna sida växer finns det många bra förslag som vi medlemmar skulle kunna bidra med som skulle kunna utveckla Friliuftsliv.se. Om jag hade varit ansvarig och haft en hög ambition med denna sajt hade medlemmarnas synpunkter varit mycket viktiga. Dessvärre verkar inte Friluftsliv.se vara intresserade av att svara eller föra en dialog med oss medlemmar.

// Conny
Anonym
#6. Publicerat 2022-02-05 av Anonym
Hej! Ja, exakt. Man kanske vill börja med en friluftstur....

Mvh
Reddust80 säger: Godmorgon! Den här helgen blir vila för egen del, vad ska ni göra?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen