Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Gina89
Skapat 2022-01-01 av Gina89, kvinna, 35 år, Västra Götalands län.
*Intressekoll* Dagsvandring på Norra fjället, Ljungskile
Hej!

Jag tänkte kolla om några har intresse för att dra ut ett gäng på en 7 km dagsvandring i Ljungskile någon söndag framöver? Isåfall så komponerar jag ihop en "inbjudan" här i forumet.

Tanken är isåfall att turen blir en söndag kl 11 med stopp för lunch och fika (Där man tar med egen mat, kaffetermos osv.)


Vandringsleder på Norra Fjället

Norra Fjället är en naturlig inkörsport till Bredfjällets friluftsområde och ett mycket populärt område för alla friluftsintresserade. Området bjuder på mycket fin natur för vandring, skidåkning, bär- o svampplockning fiske, jakt etc.

7 km vandringsled (Grön/Vit markering)

Vandringsled som går genom skogs- och kulturmark genom Bredfjället. Passerar bebodda torp såväl som gamla torpruiner. Leden går på skogsstigar och utefter spåret finns rast- och grillplats. Lätt kupering.

Svar på inlägg

SkogsTooken
#1. Publicerat 2022-01-07 av SkogsTooken
Kul idé! Jag är på! Det finns mycket fin vandring där :)
Anonym
#2. Publicerat 2022-01-09 av Anonym
Hej! Jag söker efter vandringskompisar och hänger gärna på :) Jag kan alla söndagar udda veckor.
Anonym
#3. Publicerat 2022-01-10 av Anonym
Hej!
Jag följer gärna med, kan nog vilken söndag som helst :)
Anonym
#4. Publicerat 2022-01-15 av Anonym
Hej! Kan tänka mig att vandra men just nu är jag mycket äldre än er andra så jag hoppas att någon mer i min ålder ansluter sig men jag kan umgås med folk i alla åldrar. Just nu är det pandemi så jag vill hänga med längre fram i vår. Är vaccinerad men just nu är spridningen (januari) mycket hög för så långa tågresor det innebär för mig (Skövde-Göteborg) samt buss Göteborg-Ljungkile.
Anonym
#5. Publicerat 2022-01-25 av Anonym
Vad kul! Jag hänger gärna på om det är en dag som passar :)
Anonym
#6. Publicerat 2022-01-28 av Anonym
Vad roligt! Jag skulle gärna vilja hänga på :) Kan söndagar ojämna veckor.
Henrik 1
#7. Publicerat 2022-02-06 av Henrik 1
Jag kommer gärna. Ska bli kul att att gå. Har bara varit på härstafjället.
Asylum
#8. Publicerat 2022-06-23 av Asylum
Intresserad!
angelo
#9. Publicerat 2022-06-28 av angelo
jag är främst intresserad av vandringar i Stockholm och jag vandrade för länge sen men ser ut att detta inte är rätta plats och kanske friluftsfrämjandet
Vandra säger: Trevlig helg, nya äventyr väntar...
Skriv Skriv här Skriv i megafonen