AmeliaAmelia
Önskar alla friluftsglada en härlig påsk med massor av frisk luft :)
Prata i megafonenPrata i megafonen
AmeliaAmelia
Önskar alla friluftsglada en härlig påsk med massor av frisk luft :)
Prata i megafonenPrata i megafonen
37 INLOGGADE NU

Forum >> Synpunkter >> Debatt


Öppna profilen till Skogskatten

Betalning

Hej!
Jag tycker denna sida är bra då jag blev medlem för något år sen. Det var då gratis vilket var för mig bra när jag inte har så bra ekonomi men ändå vill hitta fler friluftsvänner och eller mer än så. När det sedan blev ändrat till att kosta 49kr/mån har jag inte kunnat se och läsa meddelanden, nya besökare på min profil eller bekräftat vänförfrågningar. Om jag skulle kunna prioritera och betala för detta varje månad så vore det bra. Har inget MasterCard och kan därför inte betala mer än en årens lopp vilket jag inte har möjlighet att göra ändå utifrån min ekonomi. Finns det något annat sätt för mig att kunna få alla valmöjligheter och se min inkorg?
/ Skogskatten 
Öppna profilen till Wiesbye
Hej 


Nej tror inte det upplever samma frustration som dig, skulle vilja betala med swish t.ex skriv din mejl adress under din profil det gjorde jag men vet inte om det strider mot reglerna? 


OBS! såg nu på din profil att du redan gjort detta:-)


/Micke 
Anonym
Hej allihopa! Jag la också in en profil på denna sida då det var gratis, lät den bara ligga ett tag men blev sen lite nyfiken på att kolla vilka som skrivit/besökt min profil så jag betalade 49:-. Det stod att mitt kontokortsnummer ej skulle sparas vilket jag tolkade som att jag valde att endast betala för en månad. Märkte nu att jag debiterats 49:- vid ytterligare två tillfällen efter detta av något skumt företag vid namn social garden. Jag avslutar nu mitt konto med  omedelbar verkan och hoppas att denna varningstext ändå finns kvar så att några hinner se den! Fy skam för Friluftsliv, vilket skitföretag rent ut sagt!
Sara
Anonym
Ja fy fan, jag betalade också just med kort och det stod att kortet ej skulle sparas,
men ser att det visst det har sparats.


Så frågan är, hur säger man upp sitt betal-medlemskap??
Anonym
Hittade den här hjälptexten.
Jag gissar att det betyder att trots att man betalt för en månad så kommer ens betal-medlemskap upphävas direkt om man gör så här. Ganska kass.


=========================

Uppsägning av medlemskap

Om du vill säga upp ditt medlemskap måste du klicka på «Avsluta mitt konto» i menyn till höger. Därefter klickar du på «Ja, ta bort mig», du får då ett val mellan att radera din profil eller att behålla den för ett gratis medlemskap. Kom ihåg att medlemskapet avlutas omedelbart vi uppsägning.