Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

KaptenG
Skapat 2022-08-29 av KaptenG, man, 66 år, Västernorrlands län.
Fejkade profiler
Jag hann inte ens vara medlem en hel dag innan det första mailet från en fejkad profil kom... Är detta vanligt här, vad säger ni andra?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-09-03 av Anonym
Hej. Jag är också ganska ny och det verkar vara vanligt att man får mail från fejkade profiler. Själv har jag redan fått 2
snömannen
#2. Publicerat 2022-09-03 av snömannen
Brenda är falsk, hon har cirkulerat tidigare, men kommer tillbaka!
KaptenG
#3. Publicerat 2022-09-03 av KaptenG
Stämmer bra det. Jag brukar göra en sökning på profilbilden när jag misstänker någon, och hennes bild är lånad från annat håll.

KaptenG
#4. Publicerat 2022-09-03 av KaptenG
Det här är ju tyvärr jättevanligt på dom flesta datingsidor, men det sämsta är att administratörerna inte verkar intresserade av att plocka bort dom när man rapporterar.

Anonym
#5. Publicerat 2022-09-22 av Anonym
Kan inte vara ett jätte problem.
Jag har inte råkat ut för det.
Inte än i alla fall. Har varit medlem några månader nu.
snömannen
#6. Publicerat 2022-09-22 av snömannen
Ja tyvärr jättevanligt, kommer nya falska profiler hela tiden! :(
Anonym
#7. Publicerat 2022-10-21 av Anonym
Hur vet man att profilen är fejkad?
Anonym
#8. Publicerat 2022-10-29 av Anonym
Nu vet jag ju.
59stina
#9. Publicerat 2022-10-30 av 59stina
Hur vet man om den är fejk?
Wiesbye
#10. Publicerat 2022-11-04 av Wiesbye
ja ganska störigt när man får ett meddelnade från en fejk profil betalar för att se meddelandet och sedan bara konsttera det är fejk. Frilufsliv verkar ju inte bry sig heller dem rensar inte ut dessa och svarar inte när man kontakter dem??? Bilderna hamnar upp/ner men det fixar dem inte heller? Finns det något dem fixar???
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen