August säger: Ser fram emot både helgen och förhoppningsvis lite sol ☀️😎
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
ErikOhman
Skapat 2025-06-09 av ErikOhman, man, 26 år, Norrbottens län.
Vandring i norrland
Söker nån som är sugen på vandring till t.ex kebnekaise eller dylikt??

Svar på inlägg

Ståhlberg
#1. Publicerat 2025-06-20 av Ståhlberg
Skulle kunna vara nåt! Bor dock en bra bit bort så behöver planeras isåfall :( Älskar Norrlandsvandringar
August säger: Ser fram emot både helgen och förhoppningsvis lite sol ☀️😎
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsFriluftsliv Magasinet – Utflyktstips, inspiration, berättelser