Hej! Jag söker nya vänner runt Stockholm som vill hitta på friluftsaktiviteter tillsammans — paddla, SUP, kajak, vandra, tälta eller bara ha en fin dag ute i naturen.
Jag är nybörjare på paddling men vill gärna lära mig mer, få erfarenhet och känna mig tryggare på vattnet. Det vore roligt att träffa personer som också gillar natur, lugna äventyr och bra sällskap.
Hör gärna av er om ni vill planera något tillsammans!