Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Marcus82
Skapat i dag kl. 12:44 av Marcus82, man, 44 år, Värmlands län.
Uteliv med folk runt Karlstad/Värmland? (kanske inte nödvändigtvis)
Hej!
Är ny på sidan och har spanat igenom lite och vet inte hur bra den är. Är det mest en sida för dating?

Har droppat några rader till några och har tänkt skriva till båda könen mest för att kanske kunna starta upp en grupp som man kan hänga lite med i friluftssammanhang. Det verkar dock va svårt då alla män bara vil ha kontakt med kvinnor, det är kanske jag som är på fel stäle? Lägger upp en rad här istället och provar!

Jag är intresserad av att dra igång eller hoppa på en grupp som gör eller vill göra friluftssaker. Sova ute vandringar, fjällresor osv. Det vore toppen och göra det runt KArlstad Värmland så man kan göra det lite spontant men är såklart öppen för att lära känna människor bredare!

Är extremt nyss urkommen en relation med en fantastisk person så är inte ute efter en relation överhuvudtaget utan enbart att göra kul saker och lära känna nya människor. Jag kanske är på helt fel plats för det men gör ett försök. Nån som är intresserad skriv en rad!

//Marcus

Svar på inlägg

Inget svar för ögonblicket.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsFriluftsliv Magasinet – Utflyktstips, inspiration, berättelser