snömannen säger: Fördelen med lite tråkigt väder är att man kan göra en städdag inne! ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Utrustning och kläder > Diskussion

Anonym
Skapat 2021-02-12 av Anonym.
Hilleberg Allak 2
Köpte idag ett Hilleberg Allak 2. Har såklart noga kollat upp det innan köp och är 100% övertygad om att jag kommer blir riktigt nöjd och älska detta tältet. Jag köpte även tillhörande footprint.

Men tänkte bara kolla om här finns någon annan som har detta och har använt det en del och har kanske nån bra tips eller dylikt? Nåt jag bör tänka på?

Tack på förhand!!

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-02-13 av Anonym
Inget direkt tips men grattis till ett fantastiskt tält! Har Allak 3 och är supernöjd. Ska komplettera med footprint också, men tyvärr verkar de slut överallt. Är ett stabilt tält och väldigt lätt att sätta upp!
har kompletterat med en lina inne i tältet så man kan hänga upp och torka grejer. Lycka till!
Anonym
#2. Publicerat 2021-02-14 av Anonym
Okej nice! Ja jag kollade på Allak 3 och funderade om jag skulle ha lite extra utrymmen men eftersom jag tänker köpa mig en packraft så måste jag tänka på vikten och Allak 2 kommer räcker för mig ensam gott och väl har jag insett. Jag är ändå själv så. Ja jag köpte footprint till för det täcker båda absiderna vilket är väldigt trevligt tycker jag. Nu vill jag bara ha bättre väder ( ej vintercampare ) så jag kan komma ut och tälta! :D
snömannen säger: Fördelen med lite tråkigt väder är att man kan göra en städdag inne! ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen